Cauta reteta

Pui Cardamom



INGREDIENTE:
* 4-5 bucati piept pui ( eu am folosit un pui cu oase)
* 2 linguri gimbir pasta
* 2 linguri usturoi pasta
* 2 lingurite cardamom pisat
* 7 boabe cardamom
* chilli
* turmeric
* scortisoara
* sare
* 1 ceapa taiata
*2 foi de dafin
* 2 cartofi taiati
* 1 cana de amestec - morcovi,mazare,boabe de porumb dulce
- 7-8 linguri smantana pentru marinat



PREPARARE:
Intr-un castron se amesteca usturoul,gimbirul,cardamomul boabe si pisat, sare, turmeric si smantana.
Se introduce pieptul de pui in acest amestec si se lasa la marinat minim 1 ora.
Separat intr-o cratita se pune la fiert orezul impreuna cu 2 linguri de lapte praf si 4 cuisoare.
Dupa 1 ora se pune la incins ulei, se adauga puiul impreuna cu amestecul in care a fost marinat, dupa cum vedeti in imagine.


Se fierbe pana carnea de pui devine frageda. Se adauga intr timp scortisoara.
Cand carnea s-a facut, se adauga chilli,ceapa,foile de dafin,cartofii si amestecul de legume pentru inca 10 minute, iar apoi se adauga 4-5 cani de apa.
Se mai lasa la foc pana cartofii si legumele vor fi gata.
Inainte de a fi servit se pune putin corinadru deasupra.


2 comments:

Gateste Inteligent spunea...

Buna,

Numele meu este Adrian si iti scriu in numele site-ului http://www.GatesteInteligent.ro . Ne-ar face placere sa faci parte din echipa de parteneri/blogeri pasionati de arta gatitului. Pentru acest lucru te rugam folosesti formularul de la pagina: http://www.gatesteinteligent.ro/adauga-blog-retete-mancare.html sau trimite-ne mail la adresa office@gatesteinteligent.ro

pasiunea de a gati!
Adrian T

O inghititura arabeasca spunea...

Buna ziua,
multumesc pentru invitatie. Am vizitat site-ul dvstra dar am o nelamurire - cum pot adauga retele mele?
Multumesc

Total continuturi

Gustariarabestiblogspot. Un produs Blogger.