Cauta reteta

Pui Matazeez




Matazeez sunt niste paste speciale produse in Arabia Saudita. Daca nu aveti posibilitatea de a le gasi pe piata , nu este nici o problema in a folosi oricare alt fel de paste.
In aceasta retetea am facut o mica modificare - am adaugat sofranul,nucsoara si curry pentru un gust mai delicios.


INGEDIENTE:
* 4 buc piept de pui ( eu am folosit un pui cu tot cu oase)
* 350 gr matazeez sau oricare altfel de paste
* 2 lingurite rozmarin
* 2 lingurite patrunjel ( eu nu am pus )
* 2 lingutite usturoi
* 2 cepe
* 2 cani supa in care a fiert puiul
* 1/2 cana frisca
* sare
* piper
* nucsoara (optional)
* sofran ( optional)
* curry ( optional)


PREPARARE:
Se incepe prin a cali ceapa, apoi se pune puiul la foc mic.Se adauga rozmarinul,usturoiul,sarea si piperul. Se lasa 10-15 minute , dupa care se adauga si celelate ingrediente inafara de paste.
Dupa ce puiul este facut , se adauga pastele si se lasa pentru inca 10 minute.
Dupa ce este gata si stingeti focul, se pune patrunjelul.



Total continuturi

Gustariarabestiblogspot. Un produs Blogger.