Cauta reteta

Kunafa fingers cu Nestle si fistic







"Kunafa fingers" este un desert ce este consumat in special in zilele de post ale Ramadanului. Variantele sunt multiple, dar aceasta reteta m-a convins sa o incerc si eu acasa . Este speciala datorita ingredientului special - laptele dulce condensat Nestle !
Pana acum am gustat toate variantele dar nu si pe aceasta .
Cu siguranta m-a impresionat si am ales astazi sa o prepar si eu :)
Avem nevoie doar de cateva ingrediente :

* 1 cutie lapte dulce condensat Nestle
* 1 pachet kunafa ( eu am folosit cam un sfert din el , iar din restul ramas am facut cealata varinata de Kunafa -Kataifi scrisa pe blog )
* ghee ( samun )
* fistic maruntit ( dat prin robot )

*Fiecare isi fixeaza cantitatile dupa plac .






Se amesteca fisticul cu un sfert din cutia de nestle, se desface kunafa ( pe lung ) , se toarna cate putin din ghee , apoi se pune cate o lingurita din compozitia de fistic ,se impatureste cu grija sa nu iasa prin  parti. Important de retinut, este faptul ca in tot timpul in care lucrati cu fideua de kunafa , aceasta trebuie acoperita cu o carpa ca sa nu devina uscata.
Se aseaza pe tava kunafa fingers si se baga la cuptor pana cand devin aurii ( cca 15 min ).
Se scot de la cuptor si peste ele se toarna cutia de nestle apoi se orneaza cu fistic.

Mai jos veri gasi metoda de preparare detaliata in video-ul atasat.






1 comments:

Cristina spunea...

bunaaaaaaaaaa...!!!! cred...dupa cum arataaa :)

Total continuturi

Gustariarabestiblogspot. Un produs Blogger.