Cauta reteta

Omleta de cartofi


INGREDIENTE:
* 5 cartofi medii fierti si cojiti
*  5 oua 
* 1/2 lingurita sare
* 1 lingurita turmeric
* 1 lingurita chimion pudra
* 1 lingurita boia 
* 1/2 lingurita coriandru 
* 1 legatura coriandru fresh taiat ( sau se poate inlocui cu patrunjel ) eu nu am avut si am inlocuit cu boabe de porumb fiert .

OPTIONAL : Se poate adauga unul dintre urmatarele : ciuperci, spanac, ardei gras, brocoli sau orice leguma preferati dvstra.



Eu astazi am dorit-o simpla, drept urmare am folosit decat boabele de proumb alaturi de cartofii si mirodeniile postate mai sus.


PREPARARE:

Cartofii fierti se paseaza, ouale se bat si se amesteca cu piureul de cartofi dupa care se adauga verdeata ( coriandrru sau patrunjelul sau spanacul dupa caz ).
 Mirodeniile impreuna cu sare se adauga la safrasit, se amesteca bine , se aseaza pe o tava si se da la cuptor circa 20  - 25 min pana cand prinde o coaja de culoare aurie ( ca si in poza ).
Simplu si usor de preparat :)
Pofta buna !

Total continuturi

Gustariarabestiblogspot. Un produs Blogger.